Ons gebouw

Ons gebouw is in 2022 verbouwd en compleet nieuw ingericht. Obs De Tandem zit nu samen met cbs De Wegwijzer en BSO Poko Loko in ons nieuwe gebouw, genaamd KC Zuidbroek.

In ons gebouw zit een atelier, een speellokaal en een centrale hal.

Aan ons gebouw zit ook nog een gymlokaal vast.

Ons gebouw is ook toegankelijk voor mindervalide kinderen. Er zijn voor deze kinderen extra voorzieningen op school.

Wij beschikken over een speelplein rondom de scholen en de schoolpleinen zijn zo ingericht, dat de kinderen ruimte hebben om te spelen. Zo hebben we op het plein een klimtoestel, een zandbak, een ronde bank om de boom, een glijbaan, een schommel en twee voetbalkooien. De kinderen worden dus uitgedaagd samen te spelen. Kortom: ons schoolgebouw is geschikt voor de ontwikkeling van het kind, zoals wij dat voor ogen hebben.