Kijkje in de klas

Benieuwd wat we zoals doen op obs De Tandem?

Ouderinfo week 20

Beste ouder(s)/ verzorger(s),

In deze ouderinfo leest u nieuws uit groep ½, 3, 5/6 en 7, informatie van de kind-ouder-ondersteuner, over het uitstapje naar Wildlands, de schoolreizen, schooljudo van HiRo, wasouders gevonden, de avondvierdaagse, de gratis beeldende vorming lessenen belangrijke data.
Fijne meivakantie!

31. Ouderinfo week 20
KONINGSDAG

Aanstaande donderdag bakt de oudervereniging poffertjes voor de kinderen. Daarnaast moeten de kinderen ook zelf een broodje meenemen. De broodjes mogen in de nieuwe tosti ijzers, wanneer uw kind dit lekker vindt! Zie ook de flyer in de bijlage!

Ouderinfo week 16

Beste ouder(s)/ verzorger(s),

In deze ouderinfo leest u nieuws uit groep 5/6 en 7,  informatie over het uitstapje naar Wildlands, de schoolreizen, schooljudo van HiRo, laatste week schoolfruit, wasouder gezocht, de avondvierdaagse, de gratis judolessen en belangrijke data.

Veel leesplezier!

29. Ouderinfo week 16
schooljudo

Beste ouders/ verzorgers,

De kinderen die zich hebben opgegeven voor schooljudo, kunnen allemaal deelnemen vanmiddag.
Voor de kinderen uit groep 3 en 4 is het direct na schooltijd tot 15.15 uur. U kunt uw kind ophalen bij de gymzaal.

Voor de kinderen uit groep 5 t/m 8 is het van 15.15 tot 16.15 uur.

Tot vanmiddag!

Ouderinfo week 15

Beste ouder(s)/ verzorger(s),

In deze ouderinfo leest u nieuws uit groep 1/2 en 5/6,  informatie over de gratis judolessen, de kinderkleedjesmarkt en belangrijke data. Veel leesplezier!

28. Ouderinfo week 15